توقیف یا ساماندهی!!!!!!!
 
تجارت-فارکس
 
 
4 / 4 / 1390برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : حسام هاشمی

حدودا از اولین باری که با فارکس آشنا شدم 5سالی میگذره و دراین 5سال پستی بلندیهای بسیاری را دراین عرصه تجربه کردم از ازدست دادن 5000$ در مدت 5 هفته تا سودهای 500$ دلاری پیاپی دل نشین.اما موردی که در کل این مدت ذهنم را مشغول کرده بود این بود که با توجه به این پتانسیل بالا در این بازار چرا با ساماندهی درآمدی هنگفت نصیب کشورمان نکنیم.
و ناگهان اطلاعیه سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص غیر قانونی بودن فارکس!!!!!!!!
سئوال اینجاست
           آیا این سازمان قدرت قانون گذاری در کشور دارد یا خیر؟
دراین بین شاهد احترام گذاشتن برخی فعالان بازار ایران به این اطلاعیه بودیم که تا حدودی بدون مقاومت فعالیتهای خود را به حالت تعلیق درآوردن و زمانی که به جهت کنجکاویهای شخصی دلیل آن را پی گیری کردم خبرهای دلگرم کننده ای به گوشم رسید که سازمان بورس و اوراق بهادار درحال جمع کردن اطلاعات شرکتهای فعال در این بازار و لیست سودهها وضررهای دارندگان حساب هر یک از این شرکت ها به جهت ساماندهی بازار فارکس در کشور  میباشد.
ودر عین حال شایعاتی در خصوص این که این سازمان با غیر قانونی اعلام کردن فارکس قصد جذب فعالان وتریدرها به سمت این بازاربورس  را دارد که از نظر شخصی من این کار به دلایل متعدد عملی نیست.
به هر حال دلیل این اقدام هرچه که باشد .آیا نمیتوانیم با اخذ مجوزهای قانونی و احداث مرکز تخصصی مانند  دانشگاه های خصوصی و ارایه مدارک معتبر واستفاده از اساتید مسلم این رشته در سراسر دنیا و زیر نظر یک سازمان تخصصی  تریدرهای موفقی آموزش داده و از این بازار بیلیون دلاری سهم خوبی نصیب کشورمان کنیم ؟
آیا در این صورت دست افراد سود جویی که تحت عنوان فارکس و با وعدهای فریبنده به جهت منافع شخصی پول مردم را به باد میدهند کوتاه نمی گردد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

آموزش.اخبار.تحلیل.مقالات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تجارت-فارکس و آدرس ets.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 18798
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1